The stars lean down to kiss you, I lie awake to miss you.
Violet Eyes Turns Brighter

Disclaimer. Whatever. Navigations are Violet, Eyes, Turns, Brighter.

---- Best view in Google Chrome, 1280 x 800. ----

最想环游的世界~

Thursday, March 11, 2010 12:40 AM

聊天是甜蜜的习惯,把心情都交换,一天才算完。
简单是我要的浪漫,你语气有心疼,我就更勇敢。
我今天,我明天,
最想环游的世界,
就是你,最内心的世界。
我后天,大后天,
也不疲倦的想念
会是你看着我,笑的眼。
Angel Huang 9M